عکس پزشکی - عکس دکتر - تصویر پزشکی

سوالات

آیا شما هم سوالی دارید؟

لطفا سؤالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ شما را پیدا نکردید، لطفا به سؤال خود پاسخ دهید، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. 09195971097

سوالات متداول کاربران

فیزیوتراپی در چه بیماری های موثر است ؟
  • در بیمای های زیر :
  • گرفتگی و پارگی عضلات، پارگی لیگامان ها
  • دردهای لگنی، بی اختیاری ادرار، سلامت زنان، جراحی های زنان
  • توانبخشی پس از حمله قلبی، جراحی های قلب
  • کمردرد، گردن درد، آرتروز مفاصل، شکستگی ها، جراحی ها
  • سکته مغزی، مالتیپل اسکلروسیس یا همان ام اس، پارکینسون، جراحی های اعصاب
  • آسم، بیماری های مزمن انسدادی ریوی فیبروزکیستیک
آیا درمانهای فیزیوتراپی همراه با درد است ؟

در برخی موارد بیماران در یکی دو جلسه اول دردشان بیشتر میشود

که این مساله بخاطر تحریک عضو بیمار میباشد ولی در کل درمان های فیزیوتراپی باعث افزایش درد نمیشود .

آیا برای انجام فیزیوتراپی الزاما باید نسخه داشته باشیم ؟

خیر – بدون نسخه هم میتوانید به کلینیک های فیزیوتراپی در اصفهان مراجعه کنید .

آیا کلینیک ما با بقیه کلینیک های فیزیوتراپی در اصفهان تفاوت دارد ؟

ما تلاش نموده ایم جدیدترین تکنولوژی های درمانی روز دنیا را برای درمان موثرتر و سریعتر درمان نمودن بیماران تهیه نماییم

با وجود تحریم ها ما توانسته ایم تجهیزات کلینیک را در سطح کلینیک های فیزیوتراپی روز دنیا تجهیز نماییم

این مساله باعث شده میزان و سرعت بهبودی بیماران افزایش یافته و رضایت بیشتری از ما داشته باشند .

هدف اصلی ما و اولویت اصلی ما بهبودی شماست بعد از آن کسب درآمد ….

رتبه فیزیوتراپی در کنکور ؟

سوالات متفرقه

آیا من حتما بصورت کامل خوب میشوم ؟

بطور معمول 99 درصد بیماران ما درمان میشوند و با درمانهای ما بهبودی میابند ولی در 10 جلسه درصدی از درد از بین میرود . که بطور معمول در 10 جلسه فیزیوتراپی معمولا درد بیمار بین 50 تا 70 درصد بهبود میابد و بیمار میبایست درمان فیزیوتراپی را ادامه دهند تا دردشان کامل بهبود یابد .   البته برخی بیماران در کمتر از 10 جلسه هم 100 درصد دردشان از بین میرود و بهبودی کامل میابند .

آیا طب سوزنی درد زیادی دارد ؟

در بعضی مواقع تکنیک طب سوزنی با درد است و در برخی موارد کاملا بی درد است. این بسته به نوع تکنیک و عضو بیمار در بیمار است .

من بیمه تکمیلی دارم . هزینه با بیمه تکمیلی به چه صورت است ؟

بیمه های تکمیلی شرایط متفاوتی دارند .برخی بصورت انلاین و باکد ملی میبایست بررسی شوند و پذیرش شوید و برخی با آوردن معرفی نامه و برخی با نسخه به تنهایی

فیزیوتراپی با بیمه دانا اصفهان : پذیرش انلاین با کدملی شما

فیزیوتراپی با بیمه ایران اصفهان :پذیرش انلاین با کدملی شما

فیزیوتراپی با بیمه آتیه سازان اصفهان :پذیرش انلاین با کدملی شما (بازنشستگان تامین اجتماعی باید از دفاتر پیشخوان دولت معرفی نامه دریافت کنند و سپس مراجعه کنند)

فیزیوتراپی با بیمه سینا اصفهان :پذیرش انلاین با کدملی شما

فیزیوتراپی با بیمه آسیا اصفهان : از بیمه معرفی نامه بیاوردید

فیزیوتراپی با صداو سیمای اصفهان : فقط نسخه مورد نیاز است

فیزیوتراپی با بانک تجارت اصفهان :فقط نسخه مورد نیاز است

فیزیوتراپی با بانک صادرات اصفهان :فقط نسخه مورد نیاز است

فیزیوتراپی با بانک سپه اصفهان :فقط نسخه مورد نیاز است

پرسنل کلینیک خانم هستند یا آقا ؟

این کلینیک هم پرسنل خانم و هم پرسنل خانم دارد و میتوانید تصمیم بگیرید درمانگرتان خانم باشد یا آقا

جلسات هر روز بهتر است یا یک روز در میانجمعه ها تعطیله یانه ؟

بطور معمول جلسات میبایست یکروز در میان یا هر روز باشد .و ترجیحا اگر فاصله زیاد بین درمان نباشد بهتر است .

شاک ویو چیست ؟
شاک ویو تراپی و موارد کاربرد آن
شوک ویو تراپی یکی از روش های غیر تهاجمی و نوین درمانی در فیزیوتراپی است که در آن از امواج صوتی پرقدرت برای اهداف درمانی استفاده می شود.
امواج صوتی شاک ویو با انرژی بالا نیروی مکانیکی را بر بافت‌های بدن اعمال کرده و در درمان بیماری های اسکلتی_عضلانی بسیاری کاربرد دارد. امواج شاک ویو سبب افزایش جریان خون در قسمت های آسیب دیده، تحریک بازسازی سلول ها و تسریع بهبودی و تسکین درد می شود.
شاک ویو تراپی به نسبت سایر روش های درمانی متداول اثرات درمانی بهتری داشته و نتایج درمانی آن ماندگارتر است. خار پاشنه پا یکی از مشکلات درمانی است که شاک ویو تراپی نقش موثری در درمان آن دارد.
درمان با شاک ویو موجب بهبود دامنه‌ حرکتی مفصل و عضلات آسیب دیده شده و نقش موثری در تسکین درد و تسریع بهبودی دارد. شاک ویو تراپی یکی از روش های ایمن و کم خطر است که تا کنون میلیلیون ها انسان از اثرات درمانی آن بهره برده اند و تنها در مواردی عوارضی همچون درد، سوزش و گزگز کردن در محل درمان دیده می شود که پس از چند روز بطور کامل بهبود می یابد.
برای انجام شاک ویو در اصفهان میتوانید به برخی مراکز فیزیوتراپی اصفهان که مجهز به دستگاه شوک ویو هستند مراجعه کنید. علاوه براین میتوانید به متخصص های طب فیزیکی و توانبخشی در اصفهان هم جهت انجام  شاک ویو تراپی مراجعه کنید . انجام تکنیک شوک ویو همراه اندکی درد است . ولی هیچ عوارضی ندارد.
لیزرپرتوان فیزیوتراپی
لیزرپرتوان فیزیوتراپی در اصفهان در بعضی از کلینیکهای فیزیوتراپی وجود دارد . توان لیزرهای پرتوان موجود در کلینیک های فیزیوتراپی اصفهان متفاوت است.
کلینیک فیزیوتراپی سالار به قوی ترین لیزر پرتوان توانبخشی که توان ۳۰ وات دارد ٬ مجهز است. که اثر بسیار زیادی در درمان درد و التهاب و ترمیم بافت های آسیب دیده دارد . لیزر اثر ترمیمی و غضروف سازی دارد.
انجام لیزرپرتوان در کلینیک های فیزیوتراپی اصفهان مجاز است علاوه براین متخصصین طب فیزیکی اصفهان و متخصصین طب ورزشی اصفهان نیز اجازه انجام لیزر پرتوان را در مطبها وکلینیک های خود دارند و سایر تخصص ها نمیتوانند این تکنیک درمانی را انجام دهند .
[1/22, 21:34] خودم ۲: کلینیک فیزیوتراپی سالار با تجهیزات پیشرفته و درمانگران باتجربه سالهاست که اقدام به درمان بیماران مینماید . این کلینیک یک کلینیک فیزیوتراپی بین المللی بوده و حتی بیماران زیادی از کشورهای دیگر نیز برای درمان به این کلینیک مراجعه میکنند .
این کلینیک درمانی بصورت تخصصی روی آسیب ورزشی ٬ بی اختیاری ادرار و مدفوع و آسیبهای مفاصل وستون فقرات کارمیکند.
فیزیوتراپیست های این کلینیک مدرس دانشگاه بوده و مولف چندین کتاب تخصصی فیزیوتراپی هستند .
شما در این کلینیک خدماتی خواهید گرفت که به جرات چنین خدمات را در کلینیک های دیگر نخواهید گرفت . به دلیل اینکه یکسری تجهیزات را بصورت اختصاصی وارد نموده ایم
سوالات خود را در واتساپ مطرح کنید.