فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان

لطفا فایل صوتی راگوش کنید

.

اختلالات عضلات کف لگن چیست؟ فیزیوتراپی در عضلات کف لگن چیست ؟

فیزیوتراپی کف لگن موثر در درمان مردان و زنان با بی اختیاری و یا درد در ناحیه لگنی است . اختلالات عضلات کف لگن به معنای عملکرد غیرطبیعی وغیرنرمال عضلات کف لگن استاختلالات کف لگن گاهی به شکل شل شدن بیش از حد و در بیشتر  به صورت سفت شدن غیر نرمال عضلات کف لگن بروز می کند

بیماری های مرتبط با اختلالات کف لگن که با درمان فیزیوتراپی بهبود میابند :

مشکلات ادراری ومدفوع-بی اختیاری ادرار یا مدفوع-یبوست-کمردرد-درد در ناحیه لگن، نواحی جنسی (اندام های جنسی)-ناراحتی در هنگام انجام مقاربت برای خانم ها (فیزیوتراپی در رابطه جنسی)-گرفتگی های عضلانی در لگن-بعد از جراحی مثانه-جراحی پروستات-زایمان و جراحی های دیگر-ناحیه لگن-درد های لگنی و دردهای مقاربتی

افتادگی کف لگن

نشانه این بیماری معمولا شامل مشکل در تخلیه کامل و راحت ادرار یا مشکل در دفع کامل و راحت مدفوع ، بی اختیاری یا احساس فشار در  لگن است. و بیمار دچار اختلال در زندگی روزمره اش است و نمیتواند سبک زندگی نرمال داشته باشد . که معمولا 90 درصد موارد این بیماران با درمانهای فیزیوتراپی و ورزش درمانی بهبود کامل میابند ودرصد خیلی کمی از این بیماران الزاما باید جراحی کنند تا بهبودی کامل یابند .

بیماری یبوست عملکردی

ماهیچه پوبورکتالیس بخشی از کنترل عضلانی دفع مدفوع است.   عضله پوبورکتالیس مانند یک قلاب  دور  انتهای روده بزرک پیچیده است

زمان حرکات روده، عضله پوبورکتالیس باید شل شود تا با حرکات روده، دفع مدفوع انجام شود. در صورتیکه این عضله شل نشود یا به دلیل انقباض متناقض سفت تر شود، در هنگام زور زدن برای دفع مدفوع، حس شما همانند فشار دادن یک در بسته است. یک درمان عالی دایمی در این نوع یبوست ، فیزیوتراپی کف لگن و بیوفیدبک می باشد. دستگاه بیوفیدبک کلینیک ما دستگاه بیوفیدبک مارک انرف و ساخت هلند میباشد ومعتبرترین برند در کل دنیا میباشد .البته تشخصی متخصص فیزیوتراپی نیز نقش مهمی دارد و پروتوکل درمانی که بعد از معاینه و تشخیص برای بیمار در نظر گرفته میشود بسیار مهم و حیاتی است .بنابراین تجربه و دانش درمانگر نقش مهمی در تشخیص و درمان بیماران دارد و البته همکاری خود بیمار هم تایین کننده است . حضور منظم در کلینیک فیزیوتراپی (یا هر روز یا یک روز در میان) و انجام تمرینات درمانی از عوامل مهم تاثیر گذار است .

درمان مشکلات کف لگن (فیزیوتراپی کف لگن در اصفهان)

فیزیوتراپی کف لگن ،استفاده از دستگاه تنس ،دستگاه دیاترمی ، ماساژ و استفاده از بیوفیدبک است . این روش درمانی که توسط  متخصص فیزیوتراپی کف لگن اجرا می شود با هدف بهبود حس ناحیه انتهایی روده  و نیز تقویت و/یا شل سازی عضلات کف لگن انجام می شود.

بهترین فیزیوتراپیست ایران

بهترین دکتر فیزیوتراپی در ایران

یکی دیگر از ویژگی ها ی مهم فیزیوتراپیست خوب داشتن اخلاق پزشکی است، یعنی یک متخصص فیزیوتراپی در عملکرد خود هیچگونه صدمه عمدی چه از طریق یک اقدام غلط و یا غفلت از انجام کاری را به بیمار نمیرساند و باید برای درمان بیمار تمام تلاش صورت گیرد و این به معنی فراهم آوردن یک استاندارد قابل قبول و مناسب برای مراقبت از بیمار است . قطعا دانش بالا و به روز بودن دانش یکی از مهمترین ویژگی های بهترین فیزیوتراپی در اصفهان است .

قیمت فیزیوتراپی لگن در اصفهان (هزینه فیزیوتراپی در اصفهان)

با توجه به تعرفه سازمان نظام پزشکی هزینه ها محاسبه میگردد و در همه کلینیک های فیزیوتراپی تعرفه فیزیوتراپی لگن یکسان میباشد. قیمت هر جلسه فیزیوتراپی کف لگن در کلینیک فیزیوتراپی در اصفهان با توجه به خدمات ارایه شده متفاوت است و مبلغ فیزیوتراپی کف لگن براساس مقدار خدمات محاسبه می شود .

عوامل موثر بر بهبودی شما

• عوامل موثر بر بهبودی شما
ورزش های درمانی مهمترین اقدامی است که شما حین و بعد از اتمام جلسات ورزشی انجام دهید برای اینکه بتوانید بهبودی کامل داشته و منشا ایحاد دردهای شما از بین رود

مقالات